29 Mayıs 2010 Cumartesi

Kitap - Zero Limit - Joe Vitale

Şimdi okuduğum kitap Zero Limit, Joe Vitale' nin kitabı. Gerçekten çok tavsiye ederim. Okudukça ve uyguladıkça farkındalığı arttıran, fark yaratan bir kitap.

Bundan sonraki seçimim uzun bir süre önce okuduğum ve yeniden okumak istediğim Tanrılar Okulu, Stefano D' Anna olacak. Bazı kitapları o an okuyoruz bitti diyoruz ama içimize tam işlememiş olabiliyor. Farklı bilgileri edindikten sonra yeniden okumak bambaşka bir pencereden bakmamızı sağlayabiliyor.

Ben kitapları da yaşayan bir canlı olarak görüyorum. Biz kendimizi bilgi açısından güncelledikçe zaman içinde geçmişte okuduğumuz ama anlamsız ya da genel geçer gelen cümleler anlam kazanarak hayatımıza katkıda bulunabiliyor.

Bu kitap bana çok manasız geldi diyerek okuduğunuz kitaplara bir kaç yıl sonra bir şans daha vermenizi öneririm. Belki de alacağınız mesajları almanızın zamanı gelmiştir. Hiç bir bilginin elimize ulaşması bir tesadüf değildir. Bu bir aşk romanı dahi olsa ondan çıkarmamız gereken bir mesaj olduğuna inanıyorum. Yeterki almaya, görmeye istekli ve açık olalım.

Herkese günlük yaşam akışında kendisine 1 saat ayırmasını ve o bir saati önyargısız, duvarsız, baskısız bir zihin oluşturarak, kendisine dönüp düşünerek geçirmesini tavsiye ediyorum. Günde bir saatimizi zihnimizi negatif düşüncelerden arındırmaya, nötralize etmeye çalışarak, affederek yolumuza devam ederek iyi amaçlar edinmeyi düşünerek geçirmelerini öneriyorum. İnanın ki farkı göreceksiniz.

Ben bunu yaparken kocaman içi buz dolu bir kapta beynimi yıkadığımı arındırdığımı hayal ediyorum. Sonra onu pufuduk bir havluyla (bu havlu pozitif düşünceleri simgeliyor) minik minik kuruladığımı ve yerine yerleştirdiğimi, ona özenle baktığımı hayal ediyorum. Belki size deli saçması gelebilir ama ben her gece yatarken ertesi güne kendimi böyle hazırlıyorum.

Hepinizin açık, içi huzur ve iyilikle dolu bir kalp ve zihin sahibi olmanızı temenni ediyorum. Tabi benim de :=)

Herkese çok sevgiler!

Hiç yorum yok: