4 Ocak 2012 Çarşamba

Ufak alanları iyi değerlendirmek için ip uçları - Ev - Dekorasyon










Bu resimlerden ilham alabiliriz.

1. mesela ben kendi evimde de banyo havlumu ortalıkta görmeyi hiç sevmiyorum. Herhangi bir duvarda asılı olması da beni rahatsız ediyor. Oysa güzel katlanmış havlular kapı arkasına saklanınca ne kadar da şık durmuş ve yerden tasarruf edilmiş.

2. Bu şirin sepetler mutfağımıza sıcaklık hissi verir. Aynı zamanda da derli toplu olan malzemeleri şeker bir şekilde sergileme ve onalara kolay ulaşma şansımız olabilir.

3. Son derece akıllı ve pratik. Kullanılmayan bir havlunuzu dikişmakinesi yardımı ile cepli bir separatör haline getirebilir ve bu şekilde değerlendirebilirsiniz.

4. Banyoda aynalı dolaplarımızın içi benim gibi bir çoğunuzun da cümbüş gibiyse bu kutucuklar iyi iş görebilir.

5. Harika bayıldım! Çek al kullan bitince işin as kapat :)

Resimler; Tabiki ailemizin ilham meleği Martha Stewart' dan :)

Sevgiler,
little e.

2 yorum:

endiseliperi dedi ki...

öneriler çok, çok iyi. şu an evim büyük ve istemediğim kadar yer var. ama beni sarıp sarmalayan küçük evleri severim. ve küçük evler bence yaratıcılığa çok uygun.

sevgiler.

Little E dedi ki...

bende küçük evciyim :) küçüklükte düzen sağlamak oldukça zor bu öneriler çok taratıcı :)
Çok sevgiler,