21 Ekim 2010 Perşembe

Yeni Yıl heyecanı...














Biliyorum biliyorum daha koskocaman iki ay önümüzde ama olsun.. Ben zaten çok tezcanlıyımdır. Hemen beklediğim gün gelsin, hazırlıklar günler öncesinden tamamlansın, planım, programım, her adımım belli olsun isterim. Kendimi ne kadar spontan olmaya zorlasam da olamayanlardanım. Bu konuda da hem kendimi hem de etrafımdakileri zaman zaman sinir ettiğimi söyleyebilirim. Şimdiden beni bir heyecan sardı... Sevdiklerime alınacak hediyeleri düşünüyorum, ağacımızı nasıl süsleyebiliriz geçen yıldan farklı diye bakınmaya başladım bile. Hatta mümkün olursa evimde sevdiklerime küçük bir yeni yıl yemeği vermeyi de planlıyorum. Güzel ve şık bir sofra düzeniyle hatta yukarda sizinle paylaştığım resimde olduğu gibi kişiye özel minik hediyelerle hazırlanabilir bu sofra.

Plancı kişiliğim yine iş başında anlayacağınız.

Sofra düzeni ve hediye konusunda kendi günlük tarzım dışında görkemli, süslü bir şekilde hatta mümkünse kişiye özel, küçük sürpriz ve notlarla kaplanması ve hazırlanması taraftarıyım. Mesela....
  • Hediye gazete kağıtlarıyla kaplanıp üzerine renkli kalemlerle notlar yazılabilir, kocaman kırmızı bir fiyonkla süslenebilir.
  • Alınan bir kazak grafon kağıdıyla şeker şeklinde paketlenip iki yanından renkli kurdeleler ile bağlanabilir.
  • Evde kullanmadığınız kumaşlardan güzel paket kağıdı yapılabilir :=)
Sevgiler....










Hiç yorum yok: