1 Ağustos 2011 Pazartesi

Çikolatalı Muffin



















Bu muffinlerin tarifini http://www.devletsah.com/ dan aldım. İşte herkesin çok beğendiği leziz muffinlerin tarifi:

Malzemeler:
  • 2 adet yumurta
  • 200 gr. margarin
  • 1 su bardağı süt
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 3 bardak un
  • 6 tatlı kaşığı kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Çikolata parçaları
Yapılışı:
  • Yağ eritilir ve şekerle çırpılır.
  • Yumurta ilave edilir ve çırpılır.
  • 1 bardak süt bu karışıma ilave edilir ve karıştırılır.
  • Un, vanilya, kakao, kabartma tozu eklenir ve çırpılır.
  • Muffin kalıplarına bu karışım paylaştırılır.
  • Çikolata parçaları muffinlerin hafif üzerinde kalacak şekilde muffinlere batırılır.(Hatırlamadığım bir markanın muzlu çikolatasını kullandım çok lezzetli oldu.)
  • (Ben muffinlerden bir posta da kakao yerine 2 yemek kaşığı tarçın ve çikolata yerine de böğürtlen ekleyerek yaptım.)
  • 150 derece önceden ısıtılmış fırında 15 dakika pişirilir.

  • Umarım beğenmişsinizdir. :)

    Güzelliklerle dolu bir hafta diliyorum...

Hiç yorum yok: