23 Mayıs 2012 Çarşamba

Kitap - Yaşam Dönüşümdür - Victor Ananias

''Yaşam Dönüşümdür'' Victor Ananias...


Ekolojik yaşam hareketinin öncülerinden, Buğday hareketinin kurucusu Victor Ananias’ın kitabı "Yaşam Dönüşümdür" Doğan Kitap tarafından yayımlanmış. Victor Ananias’ ın ekolojik yaşam anlayışını temel alıp yazdığı makalelerden oluşan kitabı kütüphanemizde yer alması gereken bir kitap bence. Kitapta Ananias’ ın yaşam öyküsü, yeni ekonomiden doğa dostu yaşama, an’ı yaşamaktan ölüme kadar yaşamın her alanında makaleleri, yazıları, çizimleri, fotoğrafları ve hakkında yazılanlar yer alıyor.

Kendimi sağlıklı beslenmeye özen gösterir bu konuda nispeten biraz bilgi sahibi olduğumu zannederdim ta ki bu kitabı rafta görene kadar. Daha önce Victor Ananias ismini kendisinin vefatından önce duymadığıma pişman oldum. Keşke dedim sayfaları çevirdikçe orada olup o deneyimleri bende kazanabiliyor olsaydım bu güzel ekiple birlikte. Keşke dedim biraz daha cesur biraz daha düşündüğümün aksine kendimden çok gelecekleri düşünsem de atlasam gitsem oralara buralardan. Bir tohum eksem geleceğe dair benden sonrakilere elle tutulur gerçek bir tohum..


...“…Özümüzde hepimiz doğada var olan bilimi anlayıp ilişki kurabilecek algı ve yetilere sahibiz. Bir küçük kuş, bir çiçek ya da bir bebeğe baktığımızda ihtiyacımız olan tüm sevgi, umut ve zenginliğin farkına varabiliriz” ....


web sitesi: http://victorananias.org
                 http://www.bugday.org/portal/index.php


Yaşam Dönüşümdür
Victor Ananias
Doğan Kitap
23 TL

Hiç yorum yok: